Poradnik przetrwania.

  1. Wstawaj każdego dnia i się nie obijaj. Nie prokrastynuj. Masz przecież zadania do wykonania.

  2. Ogarnij się. Weź prysznic, kąpiel, zjedz śniadanie, ubierz się. Wszystko jedno, co. Po prostu się ogarnij.

  3. Rozpocznij swoją standardową codzienna rutynę. Idź do pracy/szkoły, uśmiechaj się do ludzi, których tak naprawdę nie lubisz, jedz w tanich miejscach, bo na inne Cię nie stać. Wróć do domu.

  4. Powtarzaj ten proces, aż staniesz się robotem.

  5. Niech Twoja nienawiść do świata rośnie, aż się w niej zatracisz.

  6. Obudź się pewnego dnia z myślą, że jesteś zupełnie innym człowiekiem, niż chciałeś być.

  7. Krzycz, wrzeszcz, urządź scenę w miejscu publicznym, przeżyj załamanie nerwowe, a potem się uspokój.

  8. Wyjdź z domu bez telefonu, iPoda, zegarka. Miej w kieszeni tylko trochę drobnych.

  9. Przejedź się w dowolnym kierunku autobusem/tramwajem. Albo idź na spacer.

  10. Zacznij zauważać piękno tego świata. Uśmiechniętych ludzi. Biegające psy. Latem zieleń trawy i drzew. Zimą choinki w oknach i zmarznięte nosy ludzi. Zauważ ile Cię omijało.

  11. Wróć do domu i zacznij go zmieniać w coś, co rzeczywiście lubisz. Przemeblowanie, więcej kwiatów, półki na książki, kolor ścian.

  12. Zacznij zmieniać swoją codzienna rutynę. Zamień się z kimś na dyżur wieczorem, poprzestawiaj rzeczy na biurku albo zmień pracę. Spróbuj rzeczywiście poznać bliżej ludzi, których mijasz codziennie w biurze. Raz na jakiś czas zjedz lunch w restauracji, którą zawsze chciałeś wypróbować.

  13. Na koniec każdego dnia zapisz sobie i powiedz głośno motywujący cytat albo mądrość. Taką, która sprawi, że będziesz chciał działać.

  14. Zanim zaśniesz, popatrz chwilę w sufit i przypomnij sobie, jak fajny dzień spędziłeś. Nareszcie!

  15. I w końcu… Zaśnij z uśmiechem na ustach.

alone-dawn-dusk-3371-825x550