ZWALCZ NIEPOKÓJ – Gyoerkoe, Wiegartz

„Żyjemy w erze obaw i lęków. W dzisiejszych czasach wszechobecne jest poczucie, że niebezpieczeństwo czyha za każdym rogiem”.

„Martwimy się o swoje finanse, zdrowie, związki i dzieci. Właściwie niepokoimy się nawet tym, jak bardzo się martwimy”!

Najpierw kilka słów wstępu.

„Wyniki badań wskazują, że przedstawione w tej książce strategie mogą być bardzo skuteczne, mimo że niepokój zazwyczaj ustępuje bardzo opornie. Okazało się, że w przypadku osób cierpiących na przewlekły niepokój metody relaksacyjne lub terapia poznawczo-behawioralna są najskuteczniejsze (Borkovec i Costello, 1993)”.

Również przykłady pacjentów, którzy uczęszczali na terapię do autorów książki, pokazują ewidentną skuteczność technik radzenia sobie z lękiem, umieszczonych w tej pozycji.

Jak korzystać z tej książki?

  1. Miej tę książkę zawsze przy sobie. Dzięki temu w każdej sytuacji będziesz w stanie pracować nad opanowaniem niepokoju, gdziekolwiek ten Cię dopadnie.
  2. Załóż (KONIECZNIE) zeszyt przeznaczony wyłącznie na ćwiczenia samopomocowe zawarte w książce.
  3. Traktuj tę książkę jako dodatek do terapii. Jeśli obecnie uczestniczysz w terapii, wykonywanie opisanych ćwiczeń może przyspieszyć uporanie się z problemem.
  4. Nagradzaj się za swoje wysiłki.

Książka „Zwalcz niepokój. Uspokój umysł i odzyskaj swoje życie”, to niezwykle wartościowa pozycja dla wszystkich osób zmagających się z różnego rodzaju lękami. Od fobii, po lęk uogólniony.

Dowiesz się z niej czym jest lęk, jak go rozpoznawać, jak radzić sobie z błędami poznawczymi (np. katastrofizowanie czy czytanie w myślach), poznasz techniki relaksacyjne stosowane w terapiach i znajdziesz mnóstwo ćwiczeń, które pomogą Ci przyspieszyć proces zdrowienia.

To idealna książka dla wszystkich, którzy chcą poznać działanie terapii poznawczo-behawioralnej i nauczyć się relaksować, by pozbyć się problemów.

Mogą z niej korzystać, nie tylko osoby cierpiące na różnego rodzaju zaburzenia lękowe, ale wszyscy, którzy np. chcą spróbować technik relaksacyjnych jak np. progresywna relaksacja mięśni, wizualizacja czy oddychanie przeponą. Takie umiejętności przydadzą się w każdej sytuacji stresowej, nawet jeśli nie ma to związku z lękami i niepokojem.

W dwóch słowach: BARDZO POLECAM.

Książkę kupisz TUTAJ.

  • Wszystkiego dobrego w kolejnym roku! Dzięki za ubiegły z Twoimi wpisami :)